غرفه سازی نمایشگاه - طراحی گرافیک - کاتالوگ

کاتالوگ - غرفه سازی نمایشگاه ، طراحی مدرن غرفه سازی نمایشگاه ، طراحی خاص غرفه سازی نمایشگاه ، غرفه سازی نمایشگاه نمایشگاهی ، غرفه سازی نمایشگاه مدرن ، طراحی غرفه سازی نمایشگاه ، طراحی 3D  غرفه سازی نمایشگاه ، قیمت غرفه سازی نمایشگاه ، هزینه غرفه سازی نمایشگاه ، طراحی سه بعدی غرفه سازی نمایشگاه

غرفه سازی نمایشگاه - طراحی گرافیک - کاتالوگ : کالانما[۱] یا کاتالوگ کتابچه و یا راهنمای معرفی کلیات کالا، خدمات، امکانات و... می‌باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می‌شود.
در این راهنما بیشتر به جنبه تجاری، بازاریابی و جذب مخاطب توجه می‌شود (بر عکس بروشور که بیشتر به جزئیات و اطلاعات فنی و نحوه استفاده می‌پردازد)
بروشور
بروشور کتابچه و یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات و... می‌باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می‌گردد.
به طور مثال: یک کارخانه دارو سازی برای معرفی محصولات خود کاتالوگ محصولات را (معمولا با برجسته نمایی در تاثیر گذاری) برای پزشک‌ها و داروخانه‌ها ارسال می‌نماید. و همین تولید کننده بروشور هر محصول را برای معرفی نحوه استفاده، معرفی ممنوعیت‌های استفاده در موارد خاص و همین طور عوارض جانبی، راه‌های درمان در صورت استفاده نادرست و... در بسته بندی هر محصول قرار می‌دهد.
در کاتالوگ‌ها عموما از تصاویر و طراحی‌های جذاب جهت معرفی بهتر استفاده می‌شود.
در بروشور‌ها معمولا علاوه بر تصاویر از نقشه شماتتیک کالا هم استفاده می‌شود.
در ایران معمولا به اشتباه تمامی راهنما‌هایی را که به صورت کتابچه و یا با کیفیت کاغذ و چاپ مناسب تهیه شده باشند را کاتالوگ می‌نامند و تمامی راهنماهایی را که به صورت یک برگی و یا چند لتی، که با استفاده از کاغذ‌های نازک تر تهیه شده باشند را بدون توجه به محتوای آن بروشور می‌نامند.


تعدادی از مشتریان

  • Icon 05
  • Icon 06
  • Icon 07
  • Icon 08

ارتباط با ما

آدرس ایمیل :
nextgroup.info@gmail.com
تلفن :
021-26108448
فکس :
021-26151820
ارتباط از طریق پیام کوتاه
10001300000013